Microsoft, şu an xCloud için gerekli olan sunucuları kuruyor ancak yapılan bir açıklamaya göre, geliştiricilerin hiçbir değişiklik yapmamaları halinde bile xCloud’un 3.500’den fazla oyun yayınlayabileceği ortaya çıktı.
Capcom ve Paradox gibi oyun geliştiricileri, oyunlarını xCloud’da test ediyor. Microsoft’un bulut oyun şefi Kareem Choudhry, “Özel xCloud’larımızı Kuzey Amerika, Asya ve Avrupa’daki kilit oyun geliştirme merkezlerine yerleştirdik.” dedi.
Oyun geliştiricileri aynı zamanda oyunlarını akış için ayarlayabilecek, daha küçük ekranlar için yazı tipi boyutlarını ayarlayabilecek ve tüm gecikmeleri engellemek için çok oyunculu maçları tek bir sunucuda barındırabilecek. Microsoft, xCloud deneme tarihi konusunda sessizliğini koruyor ancak şirketin önümüzdeki E3’te xCloud hakkında konuşma yapmayı planladığını düşünüyoruz.
Microsoft’un xCloud hizmeti, Sony’nin PlayStation Now hizmeti ve Google’ın yakın zamanda gelecek Stadia bulut oyunculuk sistemi ile baş başa gidecek. Microsoft ve Sony, bulut oyunculuk akışının geleceği için partnerlik kuruyor ancak yine de PlayStation ve Xbox için ayrı servisler çalıştıracaklar.
Kulislerde dolaşan bilgilere göre Samsung, gelecek yıl Galaxy S serisi ile Galaxy Note serisini birleştirip tek bir ürün serisi haline getirebilir. Konu daha önce de Samsung gündemine...
Akıllı telefon üreticilerinin çoğu artık daha yüksek bir yenileme hızı ekranı sunmaya çalıştığından, Apple da ana gruba katılmayı tasarılıyor gibi görünüyor . Cupertino...
Firewall Zero Hour’un oyun direktörü, PlayStation Blog'da paylaştığı bir yazı ile Firewall Zero Hour'un, çıkışının 1. yılı şerefine kısa bir süreliğine ücretsiz hale...