Bethesda, bugün gerçekleşen E3 konferansında Google Stadia gibi bulut oyun yayını hizmetlerinin oyun motorlarını optimize eden ‘kolektif teknolojileri’ Orion’ı duyurdu.
Orion, geliştiricilerin kendi oyunlarını, daha iyi bir oyun deneyimi sunmak için entegre edebileceği bir sistem olarak karşımıza çıkıyor. Orion’ı işlevsel olarak gördüğümüz ilk örnekse Stadia’nın çıkış oyunlarından biri olan Doom 2016 olmuştu. Kısaca özetlemek gerekirse Orion, oyun motoru seviyesine entegre edilen teknolojisi sayesinde Stadia gibi hizmetlerde oyunları optimize ediyor.
Teknolojisini göstermek için bir telefon kullanan Bethesda, sahnede telefon üzerinden Doom’u yayınlayarak ‘gözle görülebilir bir gecikme’nin olmadığını iddia etti. E3 konferansında Orion’ın test edilebileceği bilgisi de duyuruldu.
Doom 2016’nın oynanış videosuna aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Günümüzün dahi en çok izlenen ve en sevilen durum komedisi dizilerinden biri olan Friends’in bugün 25. yılı geride kaldı. Görünüşe göre Google da bu yıl dönümünü unutmayarak...
AMD’nin 7nm tabanlı Ryzen 3000 serisi işlemcilerinin çıkışına iki hafta kala firmanın 16 çekirdekli 5.2 GHz işlemcisinin Benchmark testi sonuçları ortaya çıktı. ...
Nintendo, Switch’in her vakitkinden daha fazla konsol sattığı büyük bir tatil dönemi sonrasında satış istatistiklerini paylaştı. tatil dönemi toplamda 11.57 milyon konsol satan...